Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie

11 Ekim 2007 Perşembe

Aşı, önemli bir mevzu !


Bende tüm anneler gibi yapacaklarımı, yazacaklarımı unutmaya başladım. Ordan oraya koşturmaktan yada tüm işler bitiğin de beninde tükenmiş olmam sebebiyle, ama alıştım kafaya da takmıyorum herşey olduğu kadar diyip geçiyorum. Daha önce sağlık ocağından aradıklarından bahsetmiştim. Birkaç blogda da aşılar için sağlık ocağına giden aileleri okuyunca bizde bir gidip bakalım duruma göre karar veririz diye düşündüm sonuçta hastaneden daha yakın sağlık ocağı. Bir yandan da işi bayram öncesi garantiye almak için kendi doktorumuzdan bugün için randevu aldım. Aşıların zamanını geçirmeye çok dikkat ediyorum, hatta gereğinden fazla titizleniyorum. Elif 13 Ağustos' da doğmuştu yani tam 2 aylık olduğunda bayram tatili için şehir dışına çıkma ihtimalimiz var. Bende aman ne olur ne olmaz diyerek yola çıkmadan yaptırayım dedim. Karşılaştığımız ilk problem sağlık ocağının 2. katta olması bebekli bir anne için oldukça sıkıcı bir durum ( bir yandan da bir sağlık ocağının 2. katta olmasının ne derece doğru olduğunu düşündüm) ikinci problem ilkinden daha önemli bir hususta bebek aşı odasının çeşitli hastalıklara bakan muayenehanelerle aynı katta olması böyle bir durumda bebeğimi orda daha fazla tutamazdım hemen çıktık. Sonra biraz daha uzakta başka bir sağlık ocağına gittik ( o da 2. katta) orası biraz daha düzenliydi. Aşı için dolu dolu 2 aylık olması lazımmış dolayısıyla aşımızı olmadık. Topuk kanının 2. si alınması lazımmış onu aldırdık ama bir daha sağlık ocağına gitmem sanırım yada daha iyi bir sağlık ocağı bulmalı. Verem aşısından sonra ateşi falan çıkarsa diye ateş ölçer aldık dün, evdekinin dilinden ben anlamadım onun için dijital aldım. Hoş doktorlar klasik ateş ölçerin en iyisi olduğunu söylüyor birde bunu deneyelim sonuçları yazarım. Bu arada aşıyı yaptırmadan önce internetten biraz daha araştırayım diyorum, bakalım sonra nelere dikkat etmemiz gerekecek.

Hiç yorum yok: