Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie

7 Ekim 2007 Pazar

Gezdim, gördüm, yoruldum, uyudum.




Minik meleğim için bu hafta sonu bayramlık alışverişine çıktık. Aklımda ona güzel bir spor ayakkabı da almak vardı ne yazık ki olmadı. Sonunda hepimiz yorgun argın eve döndük. Hafta içi doktor kontrolü için çıktığımızda bakarım diyordum ama yine bir bomba patlamış, eskiden olsa korkmazdım, olacağın önüne geçilmez derdim ama insan anne olunca tedbirli olmaya başlıyormuş. Dün gece yatmadan önce bir karar aldım bundan sonra dışarda daha az vakit geçirecem.
Bu arada hamilelikte aldığım kiloları vermek için yavaş yavaş spora ve diyete başlayacam. (bugün moralim çooooook bozuldu) Diyet diyince aklıma nedense Magnum' un çikolatası geldi. Geçen akşam eşim eve gelirken almış, yok böyle bişey insanın kalbini yumuşatıyor sanki. Diyet falan gibi derdi olmayan varsa denesin derim yoksa hiç bulaşmasın.

1 yorum:

zehra dedi ki...

ben bundan yedım:))
tek kelıme ıle
super:)))