Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie

29 Aralık 2007 Cumartesi



Geçen sabah kahvaltımı bile yapmadan ne zamandır atmaya kıyamayarak biriktirdiğim humana still-tea' nin kutularını kumaşla kaplamaya başladım. Sonra onlar bitti (hızımı alamadım) puzzle kutusunu kaplamaya başladım derken yapıştırıcım bitti, yarım kaldı...

Ve sonunda dün Elif' le kırtasiyeye gittik kendime kocaman bir paket yapıştırıcı aldım. Eve gelince yarım kalan kutuyu, sonrada eşimin şirketten getirdiği yeni yıl ajandasını kapladım. Birbiriyle son derece uyumlu bir masa üstü takımı yapmış oldum.

Bu düşünce nerden çıktı ? Bir kalemliğe ihtiyacım vardı, birde bant, iğne gibi ıvır zıvırı koyacak bişeylere. Kutular geldi aklıma, evdeki 3 kutuyu 5, 7 ve 9 cm yüksekliğinde kestim ve kumaşla kapladım.


Aslında bu kumaşla Elif' e oyuncak ayı dikecektim ama elimdeki patron biraz karışık ve anlamsız gelince kumaş beklemedeydi. Şimdi Burda' dan başka bir patron buldum, umarım yakın zamanda Elif' e istediğim gibi bir oyuncak ayıcık dikebilirim.

Birde dün Kanaviçe dergisinin yeni sayısını aldım. Bu ay gerçekten çok hoşuma gitti. Yabancı bloglarda gördüğüm nasıl dikildiğini bilemediğim biscornuların nasıl dikildiği ile ilgili şema ve çok hoş iki örnek var.

Örnekleri yine yabancı blogları gezerken tadığım ve sonradan Türk olduğunu ve Türkiye'de yaşadığını öğrenince şaşkınlıkla ve mutlulukla tebrik ettiğim Banu Demirel' e ait. Birde Banu' nun iki blackwork örneği var dergide. Örneklerin hepsi çok güzel, ben bu güzel örnekleri işleyebileceğim günleri sabırsızlıkla bekliyorum (Elif biraz daha büyüsünde). Ellerine sağlık Banu...

Bu kadar Banu' dan bahsettikten sonra belki merak eden olur diye Banu'nun Web sitesi.

Hiç yorum yok: