Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie

10 Mayıs 2008 Cumartesi

Anneler günüm

Anneliği yaşarken ve bişeylere yetişmek için koştururken anne olduğumu yada anne olmanın nasıl bişey olduğunu düşünmeye bile zamanım olmuyor ama işte bugün anneler günü ve bende artık bir anneyim...

Hani derler ya annelerin hakkı ödenmez diye, benim bütün hakkım helal minicik kızıma. Sanmasın ki annesine bir yük.

Elbette sorumluluğu, zorluğu var ama yaşattığı mutluluk hepsinden çoook. O olmasa bir yanım yarım kalırmış şimdi çok daha iyi anlıyorum. Allah acısını ve yokluğunu göstermesin (hiçbir anneye).

Allah' a binlerce kere şükürler olsun ki beni annelik tacıyla taçlandırdı. Kendi adıma en güzel anneler günü hediyesini aldığımı düşünüyorum.

Ve kızının annesi olmaya layık gördüğü için eşime ve yaşattığı mutluluk için minik kızıma teşekkür ediyorum. Bana bu özel günü armağan eden sizsiniz.

İkinizin mutluluğu mutluluğum, varlığı zenginliğim. İyi ki varsınız, sizi çok seviyorum ...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Elif'le birlikte ilk anneler gunun kutlu olsun.