Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie

19 Ekim 2007 Cuma

Ne dersiniz?

Bir konuda fikrinizi almak istiyorum, Elif' e tekmeleme ve oyna jimnastik halısı almayı düşünüyorum. Bir yandan da ne kadar kullanışlı olacağını, Elif' in sevip sevmeyeceğini düşünüyorum. Elif doğmadan önce bir heves aldığım ama şimdilerde pek de kullanışlı bulmadığım şeylere bir tane daha eklensin istemiyorum. Beğendiğim jimnastik halısı burda. Benzer bir halı alan,memnun kalmayan var mı aranızda?
Aslında dün tamda ne yapayım diye düşünürken tv' de "Anne olunca anladım" adlı bir proğrama rastladım. Proğram konusu çocuklar ve oyuncaklardı. Denk geldi, Bu dönem için ilgisini çekecek tüm oyuncaklar halının üstünde mevcut ama bebeğin dar bir alanda sıkılma ihtimali beni düşündürüyor. Acaba halı yerine sadece oyuncak mı almalı yoksa halıyı alıp güvenliğinden emin bir şekilde onu bırakıp biraz rahat mı etmeli. En iyisini tabiki tecrübeli anneler bilir dedim ve size sordum. Ne dersiniz?

1 yorum:

AycA dedi ki...

merhaba .. ben playskool ikili jimnastik aletini tavsite ederim bir de müzikli ve hareket eden yatağı için bir dönence.. halı bir süre sonra az kalıyor ama ikili jimnastik aletini biaz hala 7. ay bitti kullanıyorıuz.. tutunup üzerine kalkıyor aynasını kullanıyor her yerini hala kullanıyor.. dönenceyi de hala yatağında kullanıyor ve gerçekten jimnatik yapıyor üstündeki dönen hayvaları yakalamak için:))
Kolaylıklar sevgiler..