Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie

18 Ekim 2007 Perşembe


Sonunda kanaviçemi bitirmek üzereyim ama daha yapmam gereken 5 parça var. Haftanın günlerine göre çeşitli ev işlerinin yapıldığı bir çalışma bu. Bittiğinde bunlardan oluşan cepli bir askı yapmayı düşünüyorum ama bu karınca hızıyla ne kadar zamanda biter onu bilmiyorum. Aslında buna da şükretmek lazım ya kızım huysuz olsaydı bu kadarını bile yapamasaydım. Ben yine önce Maşallah diyim sonrada halime şükredeyim.

Elif' in dönencesine nasıl adaptör taktığımıza gelince; babam pil bölümüne önce bir kablo bağlantısı yapmış (sanırım leyim mak. falan gerekiyor) sonra da Adaptörün kablosuyla bu kabloyu birbirine bağlamış. Son olarak adaptörün voltajınıda dönencemizi çalıştırcak ayara getirdik (7.5 volt) yeterli geldi. Yalnız bu işin elektrik konusunda profesyonel olmayan biri için zor ve tehlikeli olabileceğini düşünüyorum, onun için işi ustasına bırakın derim. Birde kullanırken kablonun bebeğinizin dokunamayacağı bir şekilde yerleştirin.

Bebeklerdeki pişik için bir önerim olacak. Elif' in doktoru hastane çıkşında bir reçete vermişti bunları bunları kullanın diye, o reçetede pişik kremi olarakda A+D pişik önleyici krem vardı. Uzun bir süre bu kremi kullandım ama yinede Elif' in pişiği oldu. Doktorumuzu aradım ne yapabileceğimi öğrenmek için, amacım fazla yayılmadan önüne geçebilmekti. Bu kezde A+D nin pişik kremini kullanmamı tavsiye etti. 1 hafta sonunda pekte etkili olmadığını gördüm ve farklı krem arayışlarına girdim. Krem araken daha doğal bir çözüm buldum Zeytinyağı, sürdükten 1 gün sonra iyileşmeye başladı. Hala zeytinyağı kullanıyorum ve gerçekten oldukça memnunum. Tavsiyem şudur ki en güzeli, en doğalı. Elif doğmadan önce aldığım chicco' nun pişik kremi ve A+D leri sadece çantamda taşıyorum ve dışarda olduğumuzda idareten sürüyorum.

NOT//Annanemin' de zeytinyağının içine sarı kantoron otu koyarak, dinlendirmesi geldi. Bu yağın yaraların çabuk iyileşmesini sağladığını söylerdi.

Hiç yorum yok: