Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie

2 Kasım 2007 Cuma

Ben mi abarttım...

Sabah anne ve bebişi' nin postunda anne-oğul kahve keyiflerini okunca ilk aklımdan geçen cümle bu oldu. Günlerdir canım cheesecake ve kahve istiyor bir yandan cheesecake tarifi arıyorum bir yandan da yanında kahve içemedikten sonra ne yarar diyip duruyorum. Anlayacağınız yine kendi kendime eziyet ediyorum. Vücut istiyorsa vereceksin, mahrum bırakmanın anlamı yok ama gelde bunu iç sesime anlat. Onun için mi yazıyı okur okumaz koştum mutfağa, sıvadım kolları. 4 paket labne yokmuş, 2 pakette görmez işimi, en iyisimi bu seferlik tiramusu yapayım dedim, yaptım. Akşama bitanem gelsin birlikte güzel bir kahve keyfi yapalım. Bu akşam şımartacam kendimi.
Aslında garip olan ben hiç kahve falan içmem, çok fazla tatlı da aramam. Ne oldu bana böyle?anlamıyorum. Kendimi bildim bile tek yeşil çay içerim, onu da şekersiz içerim. Arada canım değişiklik istediğinde de meyve çayı, bitki çayı falan. Evde kaç çeşit çay var bilmiyorum, saymıyorum. İstermisiniz bundan sonra kahve çeşitlerini toplıyım eve. Herneyse ben şimdi yine yaseminli yeşil çayımdan içeyim...

Hiç yorum yok: