Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie

24 Kasım 2007 Cumartesi

Yine doktor kontrolü...

Dün sabah sağlık ocağından aradılar yine (yine diyorum çünkü düzenli olarak arıyıp hatırlatıyorlar, randevu veriyorlar) bebeğinizin aşı günü geldi diye. Elif' in bugün doktor kontrolü var, doktorla konuştuktan sonra hastanede yaptırırım belki diyordum ama bu kadar ilgiye, alakaya dayanamadım( doğrusu en azından aşı gününde kızım biraz rahat etsin diyip evimize 150 m uzaklıktaki sağlık ocağını tercih ettim).
Doktorumuzun ilgisinden çok memnunuz ama hastanede randevularda çok büyük karışılıklar oluyor ve neredeyse her gidişimizde en az 1 saat bekliyoruz, doktorumuzun elinde değil biliyorum ama bu durum hiç hoşuma gitmiyor, eşim artık gelmek istemiyor yada gelse bile proğramı aksadığı için bizi orda bırakmak zorunda kalıyor. Eğer bugünde aynı problemi yaşarsak hastane yönetimine şikayet maili atacam. Bu iş bilboardalara, otobüslerin üstüne reklam vermekle olmuyor sonuçta bu üstümüze giydiğimiz bir marka yada aldığımız bir ürün değil. İnsanlar canlarını ve canlarından çok sevdikleri yakınlarını emanet ediyorlar ve bence böylesi mühim bir konuda bir hastanın tavsiyesi yada şikayeti pek çok insanı etkileyecektir, resmen tehdit edecem kafaya taktımmm.
Ve tabiki başka bir doktor arayacam. Özel doktoru pek tercih etmek istemiyorum, hastane bana daha güvenilir geliyor, acil bir durumda en azından hemen müdahale şansı v.s var. Tabi önemli olan iyi bir doktor bulmak. Bakalım herşey bu sabahki randevuya bağlı. Şimdiye kadar yaşadığımız şansızlık mıydı yoksa hastanenin rutini miydi?
Bu arada merak ediyorum bütün ilçelerin sağlık ocakları bu kadar ilgili mi? Belediyelerin hakkını yiyoruz ama bazı hizmetleri yada jestleri insanı çok şaşırtıyor doğrusu. Mesela evlendikten 3 ay sonra eve bir hediye paketi gelmişti İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nden içinde güzel bir mesaj, bir fotoğraf albümü, anahatarlık v.s vardı geçenlerde de kızımızın doğumunu tebrik eden bir kart geldi, eee güzel ne diyim.
Bu arada hizmet v.s demişken geçen günde back-up'tan aradılar tabi onlar arayana kadar bende böyle bir hizmetten haberdar değildim, haberdar oluncada son bir senedir ıvır zıvır yaşadıklarımızı düşününce daha önce sen nerdeydin back-up diyip back-up ailesine katıldık. İyi mi yaptık kötü mü bilmiyorum zaman içinde görecez ama arkasında güçlü bir holding olması da güven vermedi değil hani.
Herkes uyudu, bende yatsam iyi olacak bilgisayarı kapatmak için gelmiştim,takıldım kaldım.

Hiç yorum yok: